ليفت مژه چيست؟

با معروف شو و خدمات ما معروف شو

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

ليفت مژه چيست؟

۱۴ بازديد

ليفت مژه چيست؟

در صورتي كه مژه هاي كوتاه و افتاده اي داريد و مي خواهيد مژه هايتان پرپشت و در عين حال فر و حالت دار شوند، به شما ليفت مژه را پيشنهاد مي كنيم. در اين روش براي حالت دادن مژه و فر كردن آن بيشتر از مواد گياهي و كراتين استفاده مي شود كه جايگزين بهتري نسبت به فر مژه و اكستنشن مژه هستند.

ماندگاري ليفت مژه بين ۲ تا ۳ ماه بوده و ليفت مژه روشي عالي براي بالا بردن مژه بدون آسيب رساندن به مژه هاي طبيعي فرد محسوب مي شود.

يكي از مهمترين قسمت هاي حالت دادن به مژه با ليفت مژه كراتينه كردن آن است كه باعث پرپشت تر شدن مژه مي شود و همچنين از طرف ديگر باعث تقويت حجم و استقامت مژه ها نيز خواهد شد. اين يكي از بي ضررترين روش هاي زيباسازي مژه ها محسوب مي شود كه اگر به وسيله فرد ماهر و با تجربه به انجام برسد، كمترين ميزان زيان دهي و آسيب بر مژه ها را نيز به همراه خواهد داشت. به واقع اگر مطمئن باشيد كه ليفت مژه ها را در يك مركز حرفه اي و داراي اعتبار و شهرت مناسب انجام مي دهيد، نه تنها به مژه هاي شما آسيبي وارد نمي شود، بلكه آن ها تقويت شده و مي توانيد مطمئن باشيد كه در آينده از كيفيت خوبي برخوردار خواهند بود.

اين موارد را به خاطر داشته باشيد؛

  • پيش از آن كه براي آرايش كردن اقدام كنيد، به اندازه بيست و چهار ساعت منتظر باشيد تا از زمان انجام ليفت گذشته و مژه هاي شما آمادگي دريافت مواد و سنگيني آرايش را پيدا كنند.
  • هيچ نگراني حين خواب براي از بين رفتن و تخريب حالت مژه ها وجود ندارد و شما مي توانيد با خيال راحت، به هر شكلي كه مايل هستيد بخوابيد. صبح فردا مژه هاي ليفت شده، حالت برجسته و زيباي خود را خواهند داشت.
  • توصيه مي كنيم پس از ليفت مژه ها، ديگر از مژه مصنوعي استفاده نكرده و تنها در صورت تمايل چند قلمو ريمل روي مژه هاي خود بزنيد.

اگر قصد داريد صرفا ضخامت مژه هاي شما بيشتر شود و مژه هاي بلندتري داشته باشيد و نيازي به فر شدن مژه هاي خود نداريد از لمينت مژه استفاده نماييد. در لمينت مژه از سرم مخصوص و رنگ و كراتين استفاده مي شود و دوام آن بين ۳ هفته تا حداكثر ۲ ماه خواهد بود.

مهمترين كار در لمينت مژه اشباع كراتين مژه است و لمينت مژه روش طبيعي براي تقويت مژه مي باشد.

پيشنها ما براي شما استفاده از هر دو روش يعني لمينت و ليفت مژه به صورت تركيبي مي باشد اما نكته اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه ابتدا بايد ليفت مژه بر روي مژه هاي شما انجام شود و بعد از فاصله زماني حداقل ۲ روز اقدام به لمينت مژه نماييد.

اگر پيش از اين لمينت مژه انجام داده ايد امكان ليفت مژه نخواهيد داشت، زيرا با انجام ليفت مژه بعد از لمينت مژه باعث از بين رفتن مواد لمينت خواهيد شد. از اين روي لازم است كه پيش از انجام هر يك از اين دو روش زيبايي مژه ها، تصميم گيري درستي نسبت به انتخاب هر يك داشته باشيد. با دريافت مشاوره زيبايي، مي توانيد بهترين روش ترميمي زيبايي مژه هاي خود را انتخاب كرده و حداكثر زيبايي را به دست بياوريد.

آموزش لیفت مژه یک فرایند زیبایی است که به کمک مواد شیمیایی و فناوری‌های خاص، مژه‌های فرد را به شکلی طبیعی و جذاب به بالا می‌برد. در این فرایند، ابتدا مژه‌ها با یک محلول نرم کننده مخصوص پرس شده و سپس با استفاده از برس‌های خاص و قلمکارهای مخصوص، به شکلی معین به بالا برده می‌شوند و با یک محلول ثابت‌کننده تثبیت می‌شوند. این فرایند باعث می‌شود مژه‌ها به مدت طولانی‌تری با جلوه‌ای فشرده و درخشان دیده شوند و بدون نیاز به استفاده از ماسکارا یا مژه‌مصنوعی، چشمان شما را زیباتر و جذاب‌تر نمایند.

 

لیفت مژه به عنوان یک جایگزین بسیار موثر برای افرادی است که به دنبال یک راه حل طبیعی و دائمی برای ترتیب دادن به مژه‌های خود هستند. این فرایند علاوه بر اینکه زمان و هزینه مربوط به استفاده از محصولات آرایشی را کاهش می‌دهد، با استفاده از مواد ایمن و فناوری‌های پیشرفته، به شما اطمینان می‌دهد که مژه‌های شما به درستی و بدون هیچ گونه آسیبی ترتیب داده می‌شوند. در نتیجه، با استفاده از لیفت مژه می‌توانید به طور مداوم از زیبایی و جلوه طبیعی مژه‌هایتان لذت ببرید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.