آرشیو فروردین ماه 1401

با معروف شو و خدمات ما معروف شو

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

مزایای استفاده از تیمیجر مدیریت پروژه و کسب و کار

۸ بازديد

مدیریت در لحظه

در مدیریت کسب و کار اینکه بتوانید در هر لحظه به صورت آنلاین از پروژه های خود مطلع شوید و کسب و کارتان را مدیریت کنید بسیار پر اهمیت است. با تیمیجر مدیریت در هر لحظه را تجربه کنید.

مدیریت از هرکجای دنیا

با تیمیجر مدیریت پروژه و کسب و کار حضور همیشگی شما در دفتر شرکت دیگر موضوعیت ندارد و از هر کجای دنیا که باشید می توانید به راحتی مدیریت تحت وب روی کسب و کار خود را تجربه کنید و از راه دور تمامی فعالیت های شرکت را زیر نظر داشته باشید.

مدیریت یکپارچه کسب و کار

حتما افراد زیادی را دیده اید که در مدیریت پروژه هاو یا کسب و کار خود از نرم افزارهای زیاد و پراکنده اعم از ترلو،گوگل درایو و نرم افزارهای مالی متفرقه استفاده می کنند، اما با تیمیجر همه این موارد را در یک سامانه یکپارچه خواهید داشت.

فرآیندسازی داخلی

اگر تمامی فعالیت ها در کسب و کار به فرآیندی جاری تبدیل شود می توان درآمدی پایدار را برای کسب و کار انتظار داشت. تیمیجر به شما کمک می کند تا همه فعالیت های داخلی کسب و کار را به فرایندی جاری تبدیل کنید.

آرشیو داده ها و اطلاعات

با سامانه مدیریت کسب و کار تیمیجر، داده ها و اطلاعاتی که در طول ماه ها و سال ها در کسب و کار ایجاد می شود را به راحتی تجمیع، دسته بندی و آرشیو کنید و در هر لحظه و در هر کجا به آن دسترسی داشته باشید.

تیم سازی و مدیریت تیم

فرآیندهای کسب و کار زمانی اجرایی می شود که یک تیم توانمند داشته باشید. با تیمیجر به صورت مداوم در حال تیم سازی و مدیریت تیم باشید تا هرچه زودتر به موفقیت برسید و بتوانید بزرگتر شوید.

مدیریت وظایف

تسک منیجر اصول اولیه مدیریت تیم

از اولین اصولی که باید مدیریت تیم به آن دقت کرد، تسک گذاری برای و پیگیری ان ها از اعضای تیم است. کاری که در تیمیجر به راحتی انجام می گیرد و از همه مهمتر قابلیت اتصال به سیستم مالی هم وجود دارد.

مدیریت پروژه ها

در هر لحظه پروژه های خود را مدیریت کنید

اگر ندانید که پروژه هایتان در چه مرحله ای است و چه کارهایی باید در آن ها انجام دهید حتما ضرر خواهید کرد. تیمیجر این امکان را به شما می دهد تا در هر لحظه گزارشی جامع از پروژه های در حال اجرا داشته باشید.

 
 

معرفی ربات واتساپ پیارینو

۷ بازديد

معرفی ربات واتساپ پیارینو

امروزه یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی استفاده از ربات‌های پیام‌رسان است. ربات واتساپ پیارینو بر پایه‌ی هوش مصنوعی ساخته شده است و امکان ارتباط با مشتری و ارسال محتوا برای مشتری را فراهم می‌آورد. این ربات با امکانات ویژه‌ی خود، کار تبلیغات و بازاریابی را به‌صورت تمام‌وقت انجام می‌دهد و شما دیگر نیازی به نیروی انسانی برای ارتباط با مشتریان نخواهید داشت. این ربات محدودیت‌های واتساپ را کاهش می‌دهد و به شما امکانات ویژه‌ای ارائه می‌دهد که در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید. 

امکانات ربات واتساپ پیارینو

ربات واتساپ پیارینو امکان ارسال انبوه پیام، بازاریابی، گزارش‌گیری و… را فراهم آورده است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

بازاریابی

ربات واتساپ پیارینو با ارسال انبوه پیام بازاریابی را به طور گسترده انجام می‌دهد و محدودیت واتس‌اپ را در ارسال پیام کاهش می‌دهد همچنین قادر است محتوا را به‌صورت متن، تصویر، فیلم و… در اختیار افراد قرار دهد. این ربات امکان ساخت شماره را فراهم آورده است و به شما امکان دسترسی به تعداد نامحدودی از افراد را می‌دهد.

ارسال انبوه پیام

ارتباط دوطرفه همیشه تاثیر بیشتری داشته است؛ بنابراین ارسال پیام شخصی به تعداد زیادی از افراد از ارسال پیام به یک گروه نتیجه‌ی بهتری در پی دارد. ربات واتساپ پیارینو با ارسال انبوه پیام به مخاطبان می‌تواند تبلیغات را در واحد گسترده‌ای انجام دهد.

گزارش‌گیری دقیق

ربات واتساپ پیارینو لیستی از تمام کارهای انجام شده را تهیه می‌کند و در اختیار شما قرار می‌دهد. گزارش دقیقی از همه‌ی پیام‌های ارسال شده و تمام شماره‌هایی که به آنها پیام ارسال شده است را تهیه می‌کند و شما را در جریان همه‌ی کارها قرار می‌دهد تا برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و بر امور واقف شوید.

امکان استفاده چند کاربر از یک حساب

واتساپ برای هر شماره‌ی ثبت شده یک حساب کاربری تعریف می‌کند. ربات واتساپ پیارینو این محدودیت را از بین می‌برد تا چندین کاربر بتوانند با یک شماره به یک حساب کاربری دسترسی داشته باشند. این مزیت به شما این امکان را می‌دهد که با یک شماره کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

امکان اتصال به وب

با ربات واتساپ پیارینو می‌توانید به صفحه‌ی وب اختصاصی خود متصل شوید و از آن طریق با کارکنان و مشتریان در ارتباط باشید و اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهید. با این کار به روند کسب‌وکار خود سرعت می‌دهید و اطلاعات موردنیاز را به‌آسانی در اختیار مشتری‌ها و کارمندان قرار می‌دهید.

امکان اتصال به سایر پیام‌رسان‌ها

ربات واتساپ پیارینو قابلیت اتصال به تلگرام، اینستاگرام و… را دارد تا شما به‌راحتی بتوانید اطلاعات لازم را از طریق ربات در آنها منتشر کنید و از قابلیت‌های ربات در سایر پیام‌رسان‌ها نیز بهره‌مند شوید. همچنین با کارکنان و مشتری‌های خود در تلگرام و اینستاگرام می‌توانید ارتباط برقرار کنید و اطلاعیه‌ها و اخبار جدید را در اختیار آنها قرار دهید.

ربات واتساپ اینباکسینو و هر چیزی که باید در مورد آن بدانید

۶ بازديد

ربات واتساپ

مدیریت پیام‌ها در کسب­ و کارهای اینترنتی، یکی از دغدغه‌های مهم برای مدیران آن­ها بوده است. ربات واتساپ، یکی از ترفندهای ویژه، برای مدیریت کارها و ارتباط سریع با مشتریان است. از آنجایی که واتساپ، یکی از پیام‌رسان‌های ساده و پر کاربرد برای مدیران کسب­وکارها است، ربات واتساپ اینباکس اینو برای مدیریت پیام‌ها بستر بهتری‌ را فراهم کرده است.

بستر فراهم شده در ربات واتساپ تیم اینباکس اینو ، به شما در مدیریت بهتر پیام‌ها و برقراری ارتباطی سریع‌ با مشتریان کمک خواهد کرد. بررسی دقیق‌تر پیام‌ها با کمک این ربات باعث شده تا مدیران کسب­وکار، آسان­تر و سریع‌تر به مشتریان خود دسترسی داشته باشند. ما در اینباکس اینو توانسته‌ایم تا با کمک برنامه‌­نویسان و متخصصان هوش مصنوعی، برای اولین بار، این ربات کارآمد را در اختیار شما قرار بدهیم.

یکی از اهداف ویژه کسب و کارها ارتباط سریع با مشتریان و مخاطبان است. با فراگیر شدن استفاده از نرم افزار واتس آپ در جهان یکی از سریعترین و در دسترس ترین شیوه های ارتباطی برای بازاریابی، اطلاع رسانی و یا ارتباط دوسویه با کاربران، از طریق واتس آپ تعریف شده است. اما ارتباطات نفر به نفر و فردی باعث شده است، کسب و کارها کمتر به فکر استفاده گروهی از واتس آپ به عنوان نرم افزار crm (ارتباط با مشتریان) بیفتند. ما در اینباکس اینو توانسته ایم با بهره گیری از متخصصان هوش مصنوعی و برنامه نویسان مجرب برای اولین بار ربات واتس آپ را با امکانات فوق العاده در اختیار کسب و کارها قرار دهیم.