چاپ كاتالوگ فوري

با معروف شو و خدمات ما معروف شو

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

چاپ كاتالوگ فوري

۱۱ بازديد

چاپ كاتالوگ فوري

هر چه قدر كه گرماژ كاغذ مورد استفاده كمتر باشد، همان قدر هم هزينه آن كمتر مي شود . در باب كاتالوگ هايي كه عكس هاي زياد دارند ، بهتر است كه از كاغذهاي كرافت بهره گيري گردد . اين كاغذها قهوه اي رنگ و خيلي محكم اند و مرغوبيت بالاي ان ها سبب ديده شدن رنگ ها در كاتالوگ مي گردد. سايزي كه جهت چاپ و طراحي كاتالوگ فوري مي خواهيم به كار گيريم هماهنگ با جايي كه استفاده مي شود فرق دارد. از روكش هم جهت نگهداري از كاتالوگ و بالا بردن استحكام در زمان هاي زياد، بهره گيري مي شود. سبكي از پوشش، سلفون مات يا براق است كه بسته به خواسته و نظر مشتري، از راه دستگاه هاي خاص اعمال مي شود. سبك ديگر پوشش جهت چاپ كاتالوگ فوري، پوشش يو وي است كه در مدل هاي موضعي و برجسته وجود دارد و از پر استفاده ترين پوشش به حساب مي ايد .

چاپ كاتالوگ فوري

ساير پوشش هاي موجود هم هماهنگ با نوع خدمات شركت هاي چاپ فوري كاتالوگ انجام مي شوند. مرحله انتهايي چاپ، صحافي است كه لازم است اصول دقت و ظرافت در اين بخش، رعايت گردد.

امروزه دستگاه هاي چاپ ديجيتال در كم ترين زمان و با بيشترين كيفيت، توانايي انجام چاپ فوري را دارند. چاپ كاتالوگ فوري با تيراژ كم، از مزيت هاي چاپ ديجيتال كاتالوگ به حساب مي ايد.

هزينه چاپ كاتالوگ فوري

هزينه چاپ كاتالوگ فوري بر مبناي مواردي مثل ابعاد كاتالوگ، صحافي، نوع جلد، گرماژ كاغذ، روكش داشتن كاغذ، خط تا و منگنه، محاسبه مي گردد. كاتالوگ كالاها، نوعي از كاتالوگ است كه مقصود از طراحي و چاپ آن دادن اطلاعات در مورد يك كالا است و معمولا درون جعبه كالا گذاشته مي شود. اين سبك كاتالوگ به علت چاپ در تعداد زياد با مواد اوليه ارزان، ارائه مي شود. شركت افراگرافيك در جهت چاپ انواع كاتالوگ از جمله كاتالوگ فوري داراي تيم متخصص است، جهت انجام مشاوره با تيم ما در افراگرافيك تماس حاصل فرماييد.

مزيت هاي چاپ كاتالوگ فوري در تهران

چاپ كاتالوگ فوري به سبب كم هزينه بودن و سهولت در دسترسي، تا سال هاي زيادي قادر است مورد استفاده قرار گيرد و شيوه تبليغاتي خوبي براي ارتقا هر تجارتي در زمينه اقتصادي باشد. بعضي از مزاياي ان عبارتند از:

  • دستگاه ديجيتال چاپ رنگي با توانايي وامكان ترتيب و تحليل فرم هاي چاپي
  • دستگاه سلفون كشي حرارتي براي اعمال روكش سلفون مات و براق جهت تعداد هاي كم و يا امور چاپي فوري
  • دستگاه صحافي منگنه تخت، منگنه لوپ برقي جهت صحافي كاتالوگ با سرعت خيلي زياد
  • دستگاه برش جهت دور بري و تكميل صحافي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.