پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

مزایای استفاده از تیمیجر مدیریت پروژه و کسب و کار

۸ بازديد

مدیریت در لحظه

در مدیریت کسب و کار اینکه بتوانید در هر لحظه به صورت آنلاین از پروژه های خود مطلع شوید و کسب و کارتان را مدیریت کنید بسیار پر اهمیت است. با تیمیجر مدیریت در هر لحظه را تجربه کنید.

مدیریت از هرکجای دنیا

با تیمیجر مدیریت پروژه و کسب و کار حضور همیشگی شما در دفتر شرکت دیگر موضوعیت ندارد و از هر کجای دنیا که باشید می توانید به راحتی مدیریت تحت وب روی کسب و کار خود را تجربه کنید و از راه دور تمامی فعالیت های شرکت را زیر نظر داشته باشید.

مدیریت یکپارچه کسب و کار

حتما افراد زیادی را دیده اید که در مدیریت پروژه هاو یا کسب و کار خود از نرم افزارهای زیاد و پراکنده اعم از ترلو،گوگل درایو و نرم افزارهای مالی متفرقه استفاده می کنند، اما با تیمیجر همه این موارد را در یک سامانه یکپارچه خواهید داشت.

فرآیندسازی داخلی

اگر تمامی فعالیت ها در کسب و کار به فرآیندی جاری تبدیل شود می توان درآمدی پایدار را برای کسب و کار انتظار داشت. تیمیجر به شما کمک می کند تا همه فعالیت های داخلی کسب و کار را به فرایندی جاری تبدیل کنید.

آرشیو داده ها و اطلاعات

با سامانه مدیریت کسب و کار تیمیجر، داده ها و اطلاعاتی که در طول ماه ها و سال ها در کسب و کار ایجاد می شود را به راحتی تجمیع، دسته بندی و آرشیو کنید و در هر لحظه و در هر کجا به آن دسترسی داشته باشید.

تیم سازی و مدیریت تیم

فرآیندهای کسب و کار زمانی اجرایی می شود که یک تیم توانمند داشته باشید. با تیمیجر به صورت مداوم در حال تیم سازی و مدیریت تیم باشید تا هرچه زودتر به موفقیت برسید و بتوانید بزرگتر شوید.

مدیریت وظایف

تسک منیجر اصول اولیه مدیریت تیم

از اولین اصولی که باید مدیریت تیم به آن دقت کرد، تسک گذاری برای و پیگیری ان ها از اعضای تیم است. کاری که در تیمیجر به راحتی انجام می گیرد و از همه مهمتر قابلیت اتصال به سیستم مالی هم وجود دارد.

مدیریت پروژه ها

در هر لحظه پروژه های خود را مدیریت کنید

اگر ندانید که پروژه هایتان در چه مرحله ای است و چه کارهایی باید در آن ها انجام دهید حتما ضرر خواهید کرد. تیمیجر این امکان را به شما می دهد تا در هر لحظه گزارشی جامع از پروژه های در حال اجرا داشته باشید.

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.