معرفی ربات واتساپ پیارینو

با معروف شو و خدمات ما معروف شو

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

معرفی ربات واتساپ پیارینو

۷ بازديد

معرفی ربات واتساپ پیارینو

امروزه یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی استفاده از ربات‌های پیام‌رسان است. ربات واتساپ پیارینو بر پایه‌ی هوش مصنوعی ساخته شده است و امکان ارتباط با مشتری و ارسال محتوا برای مشتری را فراهم می‌آورد. این ربات با امکانات ویژه‌ی خود، کار تبلیغات و بازاریابی را به‌صورت تمام‌وقت انجام می‌دهد و شما دیگر نیازی به نیروی انسانی برای ارتباط با مشتریان نخواهید داشت. این ربات محدودیت‌های واتساپ را کاهش می‌دهد و به شما امکانات ویژه‌ای ارائه می‌دهد که در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید. 

امکانات ربات واتساپ پیارینو

ربات واتساپ پیارینو امکان ارسال انبوه پیام، بازاریابی، گزارش‌گیری و… را فراهم آورده است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

بازاریابی

ربات واتساپ پیارینو با ارسال انبوه پیام بازاریابی را به طور گسترده انجام می‌دهد و محدودیت واتس‌اپ را در ارسال پیام کاهش می‌دهد همچنین قادر است محتوا را به‌صورت متن، تصویر، فیلم و… در اختیار افراد قرار دهد. این ربات امکان ساخت شماره را فراهم آورده است و به شما امکان دسترسی به تعداد نامحدودی از افراد را می‌دهد.

ارسال انبوه پیام

ارتباط دوطرفه همیشه تاثیر بیشتری داشته است؛ بنابراین ارسال پیام شخصی به تعداد زیادی از افراد از ارسال پیام به یک گروه نتیجه‌ی بهتری در پی دارد. ربات واتساپ پیارینو با ارسال انبوه پیام به مخاطبان می‌تواند تبلیغات را در واحد گسترده‌ای انجام دهد.

گزارش‌گیری دقیق

ربات واتساپ پیارینو لیستی از تمام کارهای انجام شده را تهیه می‌کند و در اختیار شما قرار می‌دهد. گزارش دقیقی از همه‌ی پیام‌های ارسال شده و تمام شماره‌هایی که به آنها پیام ارسال شده است را تهیه می‌کند و شما را در جریان همه‌ی کارها قرار می‌دهد تا برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و بر امور واقف شوید.

امکان استفاده چند کاربر از یک حساب

واتساپ برای هر شماره‌ی ثبت شده یک حساب کاربری تعریف می‌کند. ربات واتساپ پیارینو این محدودیت را از بین می‌برد تا چندین کاربر بتوانند با یک شماره به یک حساب کاربری دسترسی داشته باشند. این مزیت به شما این امکان را می‌دهد که با یک شماره کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

امکان اتصال به وب

با ربات واتساپ پیارینو می‌توانید به صفحه‌ی وب اختصاصی خود متصل شوید و از آن طریق با کارکنان و مشتریان در ارتباط باشید و اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهید. با این کار به روند کسب‌وکار خود سرعت می‌دهید و اطلاعات موردنیاز را به‌آسانی در اختیار مشتری‌ها و کارمندان قرار می‌دهید.

امکان اتصال به سایر پیام‌رسان‌ها

ربات واتساپ پیارینو قابلیت اتصال به تلگرام، اینستاگرام و… را دارد تا شما به‌راحتی بتوانید اطلاعات لازم را از طریق ربات در آنها منتشر کنید و از قابلیت‌های ربات در سایر پیام‌رسان‌ها نیز بهره‌مند شوید. همچنین با کارکنان و مشتری‌های خود در تلگرام و اینستاگرام می‌توانید ارتباط برقرار کنید و اطلاعیه‌ها و اخبار جدید را در اختیار آنها قرار دهید.

نحوه نصب مجدد واتساپ بدون حذف اطلاعات در گوشی آیفون

با وجود برتری آیفون نسبت به اندروید، اما این سیستم عامل هم مشکلات خود را دارد. مثلاً اگر واتساپ را حذف نصب کنید به دلیل عدم ذخیره اطلاعات در سرورهای آیفون، دیتای خود را از دست می دهید.

اگر می خواهید بعد از نصب مجدد واتساپ به اطلاعات قبلی خود دسترسی داشته باشید، باید از آنها به صورت مداوم روی iCloud خود بکاپ بگیرید. نصب مجدد واتساپ

قبل از حذف نصب واتساپ:

1- قبل از نصب مجدد واتساپ بررسی کنید از اطلاعات بکاپ گرفته شده است یا نه. در واقع قبل از حذف نصب باید این موضوع را بررسی کنید. اگر بکاپی وجود ندارد، از مسیر زیر می توانید آن را ایجاد کنید:

Settings > Chat > Chat Backup

اکنون از اطلاعات شما یک نسخه بکاپ گرفته می شود و می توانید با خیال راحت واتساپ را حذف نصب کنید.

2- واتساپ را مجدداً نصب کنید و بکاپ گرفته شده را از iCloud بازیابی کنید.

نحوه نصب مجدد واتساپ بدون حذف اطلاعات در اندروید

در صورتی که قبل از حذف نصب واتساپ از اطلاعات خود بکاپ نگرفته باشید، همه آنها از بین می روند. بنابراین توصیه می کنیم اگر تنظیمات بکاپ گیری خودکار برنامه فعال نیست، حتماً از دیتاهای خود بکاپ بگیرید. ساخت برنامه اندروید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.