آرشیو خرداد ماه 1400

با معروف شو و خدمات ما معروف شو

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

چاپ كاتالوگ فوري

۱۱ بازديد

چاپ كاتالوگ فوري

هر چه قدر كه گرماژ كاغذ مورد استفاده كمتر باشد، همان قدر هم هزينه آن كمتر مي شود . در باب كاتالوگ هايي كه عكس هاي زياد دارند ، بهتر است كه از كاغذهاي كرافت بهره گيري گردد . اين كاغذها قهوه اي رنگ و خيلي محكم اند و مرغوبيت بالاي ان ها سبب ديده شدن رنگ ها در كاتالوگ مي گردد. سايزي كه جهت چاپ و طراحي كاتالوگ فوري مي خواهيم به كار گيريم هماهنگ با جايي كه استفاده مي شود فرق دارد. از روكش هم جهت نگهداري از كاتالوگ و بالا بردن استحكام در زمان هاي زياد، بهره گيري مي شود. سبكي از پوشش، سلفون مات يا براق است كه بسته به خواسته و نظر مشتري، از راه دستگاه هاي خاص اعمال مي شود. سبك ديگر پوشش جهت چاپ كاتالوگ فوري، پوشش يو وي است كه در مدل هاي موضعي و برجسته وجود دارد و از پر استفاده ترين پوشش به حساب مي ايد .

چاپ كاتالوگ فوري

ساير پوشش هاي موجود هم هماهنگ با نوع خدمات شركت هاي چاپ فوري كاتالوگ انجام مي شوند. مرحله انتهايي چاپ، صحافي است كه لازم است اصول دقت و ظرافت در اين بخش، رعايت گردد.

امروزه دستگاه هاي چاپ ديجيتال در كم ترين زمان و با بيشترين كيفيت، توانايي انجام چاپ فوري را دارند. چاپ كاتالوگ فوري با تيراژ كم، از مزيت هاي چاپ ديجيتال كاتالوگ به حساب مي ايد.

هزينه چاپ كاتالوگ فوري

هزينه چاپ كاتالوگ فوري بر مبناي مواردي مثل ابعاد كاتالوگ، صحافي، نوع جلد، گرماژ كاغذ، روكش داشتن كاغذ، خط تا و منگنه، محاسبه مي گردد. كاتالوگ كالاها، نوعي از كاتالوگ است كه مقصود از طراحي و چاپ آن دادن اطلاعات در مورد يك كالا است و معمولا درون جعبه كالا گذاشته مي شود. اين سبك كاتالوگ به علت چاپ در تعداد زياد با مواد اوليه ارزان، ارائه مي شود. شركت افراگرافيك در جهت چاپ انواع كاتالوگ از جمله كاتالوگ فوري داراي تيم متخصص است، جهت انجام مشاوره با تيم ما در افراگرافيك تماس حاصل فرماييد.

مزيت هاي چاپ كاتالوگ فوري در تهران

چاپ كاتالوگ فوري به سبب كم هزينه بودن و سهولت در دسترسي، تا سال هاي زيادي قادر است مورد استفاده قرار گيرد و شيوه تبليغاتي خوبي براي ارتقا هر تجارتي در زمينه اقتصادي باشد. بعضي از مزاياي ان عبارتند از:

  • دستگاه ديجيتال چاپ رنگي با توانايي وامكان ترتيب و تحليل فرم هاي چاپي
  • دستگاه سلفون كشي حرارتي براي اعمال روكش سلفون مات و براق جهت تعداد هاي كم و يا امور چاپي فوري
  • دستگاه صحافي منگنه تخت، منگنه لوپ برقي جهت صحافي كاتالوگ با سرعت خيلي زياد
  • دستگاه برش جهت دور بري و تكميل صحافي

راهنماي خريد بيت كوين با وب ماني

۱۱ بازديد

خريد بيت كوين با وب ماني

كاربراني كه قصد خريد بيت كوين با استفاده از وب ماني دارند كافيست طبق دستور العمل زير عمل كنند:

ورود به پنل كاربري

در صورتي كه براي اولين بار قصد استفاده از خدمات داماهي پي را داريد توجه داشته باشيد كه اين سرويس نياز به احراز هويت ندارد. در نتيجه كافيست وارد پنل كاربري خود شده و طبق مراحل عمل كنيد.

فروش وب ماني

در قسمت وب ماني از بالاي صفحه، فروش وب ماني را انتخاب كرده و وب ماني خود را بفروشيد و واريز به كيف پول بزنيد.

ثبت سفارش خريد بيت كوين

از قسمت رمزارزها در پروفايل خود بيت كوين و يا هر رمز ارز ديگر مورد نظر خود را انتخاب كرده و سفارش خريد خود را از منبع كيف پول خود ثبت كنيد.
سفارشات به صورت اتوماتيك مي‌باشد و در نتيجه پس از تاييد شدن تراكنش در شبكه رمزارز مورد نظر به كيف پول مقصد شما منتقل خواهد شد.

 

ويژگي هاي واش بتن باكيفيت

۱۲ بازديد

ويژگي هاي واش بتن باكيفيت

بهترين واش بتن با معيار استاندارد يعني وقتي قطعه واش بتن شكسته شود سنگ ريزه ها به صورت يكسان در تمام ضخامت قطعه وجود داشته باشند. واش بتني بايد داراي عيار مناسب باشد، زماني از عيار مناسب برخوردار است كه پس از شكستن، سنگ و سيمانش از هم جدا نشود. نبايد حباب هوا در برش هاي عرضي و طولي قطعات واش بتن مشاهده شود. واش بتن باكيفيت اگر داراي ويژگي هاي گفته شده باشد و از مرحله كيورينگ نيز عبور كرده باشد مي توانيد با خيالي راحت از آن استفاده كنيد زيرا عمر آن طولاني است و با يخبندان ترك نمي خورد.

از واش بتن در سطوحي كه تردد ماشين دارن قابل استفاده هستن ؟

واش بتن با وجه به ديتا شيت و مقاومت سايشي و خمشي بالا براي ورودي پاركينگ ها و مكانهايي كه تردد وسايل نقليه سنگين نظيرتريلي ندارن و تردد خوروهاي سواري و باري تا 5 تن انجام ميشود كفپوش بسيار مناسبي ميباشد

مقاومت واش بتن در مقابل شرايط آب و هوايي بسيار گرم و سرد چگونه است؟

كفپوشهاي واش بتن با توجه به نحوه توليد و طي شدن دوره كيورينگ بتن محصول بسيار مناسبي براي انواع مناطق آب و هوايي ميباشد

واش بتن از چه موادي ساخته مي شود؟

واش بتن از مواد اوليه سنگ معدني، سيمان، ماسه، چسب بتن، روان كننده هاي پلي كربوكسيلاتي وافزودنيهاي بتن ساخته مي شود

آيا ترميم واش بتن امكان دارد؟

بله ترميم واش بتن ميسر است و با توجه به نوع آسيب وارد شده به آن، ساده يا پيچيده و سخت خواهد بود.

تفاوت واش بتن هاي موجود در بازار و اختلاف قيمت آنها چيست؟

3 تفاوت واختلاف مهم بين واش بتن ها وجود دارد كه اين تفاوتها باعث اختلاف قيمت واش بتن ميباشد. 1- نوع سنگدانه هاي استفاده شده كه مرغوبيت سنگدانه مهمترين عامل در تفاوت ظاهري و باطني ميباشد. 2- گونيا بودن لبه هاي واش بتن كه كمك شاياني به نصاب براي نصب مناسب خواهد نمود. 3-و سومين موضوع وزن هر تايل ميباشد كه با توجه به مسحت قطعه قطعات سنگين ترسيمان بيشتري دارند و درنتيجه مقاومت بالاتري خواهد داشت

با توجه به برودت شديد دما در مناطقي مانند آب سرد دماوند آيا امكان استفاده از واش بتن وجود دارد؟

نكته بسيار مهم اينكه شركت تارگت بتن با ساتها تجربه در زمينه توليد انواع كفپوش واش بتن اقدام به توليد واش بتن سابخورده نموده و با توجه به اينكه در توليد اين محصول همانند كفپوش پليمري از رزين استفاده شده ودر پي آن درصد جذب آب به مكمتر از 3 درصد رسيده براي علاقه مندان به واش بتن كه در گذشته امكان استفاده از اين محصول رو در مناطق سردسير داشتند فراهم كرده است.

روانشناسي صنعتي و سازماني ساعتچي

۱۲ بازديد

روانشناسي صنعتي و سازماني ساعتچي

روانشناسي صنعتي و سازماني ساعتچي 
كتاب روانشناسي صنعتي و سازماني توسط پروفسور محمود ساعتچي تاليف شده است.
 
توضيحات تكميلي كتاب روانشناسي صنعتي و سازماني 
مولفين كتاب؟اين كتاب توسط پروفسور محمود ساعتچي تاليف شده است.
كتاب روانشناسي صنعتي و سازماني توسط كدوم انتشارات به چاپ رسيده؟اين كتاب توسط نشر ويرايش به چاپ رسيده.
كتاب تك جلدي هست يا از چند جلد تشكيل شده؟اين كتاب تك جلدي مي باشد.
سر فصل هاي كتاب:قلمرو ، تاريخچه و روشس هاي تحقي ر روانشناسي صنعتي سازماني– تجزيه و تحليل مشاغل كاركنان– نظام حقوق و دستمزد و ارزشيابي مشاغل كاركنان– جذب ، آزمايش ، انتخاب و به كارگيري كاركنان– آموزش و توسعه مارت هاي شغلي كاركنان– ارزيابي جامع عمكرد شغلي كاركنان– بهداشت رواني در محيط كار– كارپژوهي ، ايمني و طراحي محيط كار– جداول زماني كار– انگيزش شغلي خشنودي از شغل و تعهد سازماني– فرهنگ و جو سازماني– ارتباط بين فردي و اصول و فنون مذاكره– نگرش عملكرد حرفه اي زنان و كاركنان سالمند– گرو هاي غير رسمي و منسجم در سازمان– نظريه هاي رهبري و مديريت در سازمان– بالندگي سازماني
كتاب به درد چه افرادي ميخوره؟اين كتاب ويژه دانش جويان روانشناسي و علاقه مندان به اين رشته مي باشد و در اكثر دانشگاه هاي كشور به عنوان منبع استفاده ميشود.
تاليفات ديگر پروفسور محمود ساعتچي :پروفسور محمود ساعتچي در زمينه روان شناسي كتاب هاي متعددي رو تاليف و ترجمه كردند كه از مهم ترين تاليفات ايشان مي‌توان به:
آزمونهاي روانشناختي ساعتچي جلد اول
آزمونهاي روانشناختي ساعتچي جلد دوم
روان شناسي كار ساعتچي
نظريه هاي مشاوره و روان درماني ساعتچي
 
در ادامه مي توانيد صفحاتي از كتاب را در سايت فراموز دانلود و مشاهده فرماييد. و براي خريد اينترنتي كتاب دانشگاهي اقدام كنيد.

ليفت مژه چيست؟

۱۴ بازديد

ليفت مژه چيست؟

در صورتي كه مژه هاي كوتاه و افتاده اي داريد و مي خواهيد مژه هايتان پرپشت و در عين حال فر و حالت دار شوند، به شما ليفت مژه را پيشنهاد مي كنيم. در اين روش براي حالت دادن مژه و فر كردن آن بيشتر از مواد گياهي و كراتين استفاده مي شود كه جايگزين بهتري نسبت به فر مژه و اكستنشن مژه هستند.

ماندگاري ليفت مژه بين ۲ تا ۳ ماه بوده و ليفت مژه روشي عالي براي بالا بردن مژه بدون آسيب رساندن به مژه هاي طبيعي فرد محسوب مي شود.

يكي از مهمترين قسمت هاي حالت دادن به مژه با ليفت مژه كراتينه كردن آن است كه باعث پرپشت تر شدن مژه مي شود و همچنين از طرف ديگر باعث تقويت حجم و استقامت مژه ها نيز خواهد شد. اين يكي از بي ضررترين روش هاي زيباسازي مژه ها محسوب مي شود كه اگر به وسيله فرد ماهر و با تجربه به انجام برسد، كمترين ميزان زيان دهي و آسيب بر مژه ها را نيز به همراه خواهد داشت. به واقع اگر مطمئن باشيد كه ليفت مژه ها را در يك مركز حرفه اي و داراي اعتبار و شهرت مناسب انجام مي دهيد، نه تنها به مژه هاي شما آسيبي وارد نمي شود، بلكه آن ها تقويت شده و مي توانيد مطمئن باشيد كه در آينده از كيفيت خوبي برخوردار خواهند بود.

اين موارد را به خاطر داشته باشيد؛

  • پيش از آن كه براي آرايش كردن اقدام كنيد، به اندازه بيست و چهار ساعت منتظر باشيد تا از زمان انجام ليفت گذشته و مژه هاي شما آمادگي دريافت مواد و سنگيني آرايش را پيدا كنند.
  • هيچ نگراني حين خواب براي از بين رفتن و تخريب حالت مژه ها وجود ندارد و شما مي توانيد با خيال راحت، به هر شكلي كه مايل هستيد بخوابيد. صبح فردا مژه هاي ليفت شده، حالت برجسته و زيباي خود را خواهند داشت.
  • توصيه مي كنيم پس از ليفت مژه ها، ديگر از مژه مصنوعي استفاده نكرده و تنها در صورت تمايل چند قلمو ريمل روي مژه هاي خود بزنيد.

اگر قصد داريد صرفا ضخامت مژه هاي شما بيشتر شود و مژه هاي بلندتري داشته باشيد و نيازي به فر شدن مژه هاي خود نداريد از لمينت مژه استفاده نماييد. در لمينت مژه از سرم مخصوص و رنگ و كراتين استفاده مي شود و دوام آن بين ۳ هفته تا حداكثر ۲ ماه خواهد بود.

مهمترين كار در لمينت مژه اشباع كراتين مژه است و لمينت مژه روش طبيعي براي تقويت مژه مي باشد.

پيشنها ما براي شما استفاده از هر دو روش يعني لمينت و ليفت مژه به صورت تركيبي مي باشد اما نكته اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه ابتدا بايد ليفت مژه بر روي مژه هاي شما انجام شود و بعد از فاصله زماني حداقل ۲ روز اقدام به لمينت مژه نماييد.

اگر پيش از اين لمينت مژه انجام داده ايد امكان ليفت مژه نخواهيد داشت، زيرا با انجام ليفت مژه بعد از لمينت مژه باعث از بين رفتن مواد لمينت خواهيد شد. از اين روي لازم است كه پيش از انجام هر يك از اين دو روش زيبايي مژه ها، تصميم گيري درستي نسبت به انتخاب هر يك داشته باشيد. با دريافت مشاوره زيبايي، مي توانيد بهترين روش ترميمي زيبايي مژه هاي خود را انتخاب كرده و حداكثر زيبايي را به دست بياوريد.

بتن و واش بتن چيست

۸ بازديد

بتن چيست؟

بتن كاربردهاي بسياري دارد. هنگامي كه ما به سازه هاي بتني فكر مي كنيم، ممكن است ابتدا آسمان خراش هايي كه ابرها را لمس مي كنند به ذهن بسپاريم. افكار ما ممكن است به ستون هاي عظيمي از جاده هاي فرعي بزرگراه ها بپيوندد.

ممكن است يادمان باشد از بناهاي تاريخي ورزشي، پياده روهاي شهر يا هيجان پارك اسكيت وجود دارد. با اين حال، ما اغلب از بسياري از طرح ها و لمس هاي هنري غافل مي شويم كه مي توانند بخشي از سطوح بتني در اطراف شهر، خانه ها و مشاغل ما باشند.

روميان باستان از بتن با مخلوط آهك، آب و خاكستر آتشفشاني از كوه وزوويوس استفاده مي كردند. گنبد Pantheon كه با استفاده از اين بتن باستاني ساخته شده است، هنوز هم بزرگترين گنبد بتني غير آهني در جهان محسوب مي شود.

براساس يك مطالعه انجام شده توسط دانشگاه كلمبيا، سالانه بيش از 10 ميليارد تن بتن در سراسر جهان توليد مي شود.

مخلوط بتن معمولاً با 60-75٪ مصالح ، 15٪ آب و سيمان و 5-8٪ هوا ساخته مي شود.

بتن با گذشت زمان قوي تر مي شود. هيدروكسيد كلسيم كه در سيمان وجود دارد، با جذب دي اكسيد كربن به كربنات كلسيم تبديل مي شود. (كربنات كلسيم در موادي مانند سنگ آهك و مرمر نيز يافت مي شود.)

واش بتن Washed Concrete چيست؟

حتما وقتي در پارك ها و يا پياده رو ها قدم مي زنيد و لذت مي بريد نگاهي به زير پايتان انداخته ايد. بله دقيقا پايتان را روي همان بهترين واش بتن يا بتن شسته مي گذاريد.

نوعي بتن است كه در آن يك لايه نازك بالا از بتن برداشته مي شود تا شن يا ماسه اي كه هميشه بخشي از مخلوط است اما معمولاً پنهان است را در معرض ديد خود قرار دهند .

مزيت هاي خريد گيفت كارت پلي استيشن

۱۰ بازديد

از جمله مزيت هاي خريد گيفت كارت 10 دلاري پلي استيشن امارات:

تخفيف بالاي 50% براي بازي ها

3 گيگ فضا باري ذخيره بازي هاي آنلاين

مشاهده ويدئو زنده

بازي از راه دور با گوشي هاي پلي استيشن

ارسال و دريافت پيام

اعتبار و مبالغ شارژ گيفت كارت پلي استيشن در افراگيفت:

در فروشگاه افراگيفت ميتوانيد گيفت كارت پلي استيشن را در اعتبار هاي زير تهيه نماييد:

  • گيفت كارت پلي استيشن 5 دلاري
  • گيفت كارت پلي استيشن 10 دلاري
  • گيفت كارت ps4 و ps5  بيست دلاري
  • گيفت كارت پلي استيشن 50 دلاري
  • گيفت كارت پلي استيشن 100 دلاري

در فروشگاه افراگيفت به غير از گيفت كارت پلي استيشن امارات و آمريكا ميتوانيد گيفت كارت پلي استيشن انگليس و ساير كشور ها را تهيه نماييد.

تمامي گيفت كارت هاي فروشگاه افراگيفت اورجينال ميباشد و بعد از خريد گيفت كارت كد به صورت اني تحويل كاربر قرار ميگيرد.

براي خريد گيفت كارت پلي استيشن با ارزان ترين قيمت ميتوانيد ان را  از فروشگاه افراگيفت تهيه نماييد.

۶ نكته خريد جهيزيه ارزان و لاكچري

۱۲ بازديد

ليست جهيزيه داماد

از آن جايي كه آقاي داماد قرار است يك دوره كامل زندگي، مسئوليت زندگي را برعهده داشته باشد؛ گويا آداب و رسوم، سهم كمتري براي جهيزيه وي در نظر گرفته است. كار داماد در خريد جهيزيه، بارها ساده تر از عروس است و در فهرست خريدهاي وي، خبري از خرده ريزهاي كلافه كننده جهيزيه عروس نيست.

شايد در بيشتر ازدواج هاي امروزي، فاصله خريد جهيزيه عروس و داماد از يكديگر برداشته شده و بسياري از زوج هاي جوان به جاي آن كه تقسيم بندي و مرزكشي ميان خريدهاي زندگي آينده خود انجام دهند، اين خريدها را به صورت اشتراكي پيش برده و در نهايت نتيجه بهتري داشته باشند.

همان طور كه مي دانيد، يكي از دغدغه هاي پيش از ازدواج، خريد جهيزيه عروس يا ليست جهيزيه داماد است. اين بدان‌ معني است‌ كه دخترخانم ها اغلب ليستي از اقلامي كه بايد خريداري كنند را تهيه كرده و براي آغاز زندگي مشترك خود با همسرشان، خريداري مي كنند. اما بايد بدانيد كه مواردي كه خريد آن بر عهده عروس قرار مي گيرد، با توجه به آداب و رسوم فرهنگ هر فرد و خانواده اي متفاوت است. در جبهه مقابل نيز جهيزيه داماد وجود دارد و اين‌يعني داماد نيز موظف به تهيه برخي از وسايل خانه است كه باز بسته به فرهنگ، اين ليست فرق خواهد داشت. البته بايد توجه داشته باشيد كه تهيه مسكن و جا و مكان نيز برعهده داماد خواهد بود.

اگر به مطلب جهيزيه عروس، نگاهي بيندازيد، موارد زير را در شمار اصلي ترين خريدهاي جهيزيه عروس خواهيد يافت.

تخت خواب دو نفره + دو عدد پاتختي + دو عدد آباژور
تشك دو نفره
كمد لباس
ميز آرايش + آينه
ميز و صندلي ناهارخوري
مبلمان پذيرايي (ترجيحا از ست ميز و صندلي ناهارخوري)
مبلمان راحتي مخصوص اتاق نشيمن
پرده پذيرايي
پرده اتاق خواب
فرش پذيرايي (2 تخته)
يخچال فريزر (ساده، سايد باي سايد، فرنچ يا دوقلو)
اجاق گاز + فر يا فر جداگانه برقي
ماشين لباسشويي
ماشين ظرفشويي
جاروبرقي
مايكروفر
زودپز
چاي ساز
قهوه جوش
غذاساز
رنده برقي
آبميوه گيري
چرخ گوشت
مخلوط كن
آسياب برقي
اتو بخار
بخار شوي
ساندويچ ساز
آب مركبات گيري برقي
پنكه برقي
بخاري برقي يا بخاري گازي
گوشت كوب برقي
دستگاه گريل
كباب پز برقي
كتري و قوري
سماور (بيشتر براي تزئين آشپزخانه)
ست قابلمه + ماهي تابه تفلون
سرويس قاشق و چنگال 12 يا 18 نفره
سرويس قاشق و چنگال اضافه
ست چاقوي آشپزخانه
ست ظروف پيركس
بطري آب داخل يخچال
قالب هاي سيليكوني
ست كفگير و ملاقه (شامل ي سرويس تفلون و يك سرويس چوبي)
ست شكرپاش، نمكدان و قندان
ظروف نگهداري ادويه
ظروف نگهداري حبوبات
سرويس سطل زباله آشپزخانه
ست سبد آشپزخانه
ست كريستال (مي تواند شامل يك ست يا بيشتر باشد)
ظروف پذيرايي
سرويس پارچ و ليوان
سرويس آبكش فلزي
سرويس آبكش پلاستيكي
ظرف نگهداري سيب زميني و پياز
سرويس فنجان چاي خوري
سرويس فنجان قهوه خوري
قهوه ساز
ماهيتابه دو طرفه
فلاسك آب
فلاسك چاي
حوله حمام (براي عروس و داماد)
حوله دستشويي
چمدان
جانماز  و سجاده
گلدان
جاي مسواك و خمير دندان
جاي شامپو
جاي صابون
ليف حمام
مسواك
اسفنج حمام
سشوار
اتو مو
فر كننده مو
ريش تراش
بند انداز برقي
دستكش ظرفشويي
برس، شانه
دمپايي توالت، دمپايي حمام
لحاف، پتو، روبالشتي، ملحفه، بالش، رختخواب

از ميان تمام خريدهاي بالا كه در شمار جهيزيه عروس جاي مي گيرند، سهم آقاي داماد از خريد جهيزيه داماد، شامل موارد زير مي شود:

1. لوازم صوتي و تصويري

2. فرش

3. لوستر

4. سرويس رختخواب

5. تلفن

6. سيستم كامپيوتري