پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

ربات واتساپ اینباکسینو و هر چیزی که باید در مورد آن بدانید

۶ بازديد

ربات واتساپ

مدیریت پیام‌ها در کسب­ و کارهای اینترنتی، یکی از دغدغه‌های مهم برای مدیران آن­ها بوده است. ربات واتساپ، یکی از ترفندهای ویژه، برای مدیریت کارها و ارتباط سریع با مشتریان است. از آنجایی که واتساپ، یکی از پیام‌رسان‌های ساده و پر کاربرد برای مدیران کسب­وکارها است، ربات واتساپ اینباکس اینو برای مدیریت پیام‌ها بستر بهتری‌ را فراهم کرده است.

بستر فراهم شده در ربات واتساپ تیم اینباکس اینو ، به شما در مدیریت بهتر پیام‌ها و برقراری ارتباطی سریع‌ با مشتریان کمک خواهد کرد. بررسی دقیق‌تر پیام‌ها با کمک این ربات باعث شده تا مدیران کسب­وکار، آسان­تر و سریع‌تر به مشتریان خود دسترسی داشته باشند. ما در اینباکس اینو توانسته‌ایم تا با کمک برنامه‌­نویسان و متخصصان هوش مصنوعی، برای اولین بار، این ربات کارآمد را در اختیار شما قرار بدهیم.

یکی از اهداف ویژه کسب و کارها ارتباط سریع با مشتریان و مخاطبان است. با فراگیر شدن استفاده از نرم افزار واتس آپ در جهان یکی از سریعترین و در دسترس ترین شیوه های ارتباطی برای بازاریابی، اطلاع رسانی و یا ارتباط دوسویه با کاربران، از طریق واتس آپ تعریف شده است. اما ارتباطات نفر به نفر و فردی باعث شده است، کسب و کارها کمتر به فکر استفاده گروهی از واتس آپ به عنوان نرم افزار crm (ارتباط با مشتریان) بیفتند. ما در اینباکس اینو توانسته ایم با بهره گیری از متخصصان هوش مصنوعی و برنامه نویسان مجرب برای اولین بار ربات واتس آپ را با امکانات فوق العاده در اختیار کسب و کارها قرار دهیم.

نحوه نصب مجدد واتساپ بدون حذف اطلاعات در گوشی آیفون

با وجود برتری آیفون نسبت به اندروید، اما این سیستم عامل هم مشکلات خود را دارد. مثلاً اگر واتساپ را حذف نصب کنید به دلیل عدم ذخیره اطلاعات در سرورهای آیفون، دیتای خود را از دست می دهید.

اگر می خواهید بعد از نصب مجدد واتساپ به اطلاعات قبلی خود دسترسی داشته باشید، باید از آنها به صورت مداوم روی iCloud خود بکاپ بگیرید.

قبل از حذف نصب واتساپ:

1- قبل از نصب مجدد واتساپ بررسی کنید از اطلاعات بکاپ گرفته شده است یا نه. در واقع قبل از حذف نصب باید این موضوع را بررسی کنید. اگر بکاپی وجود ندارد، از مسیر زیر می توانید آن را ایجاد کنید:

Settings > Chat > Chat Backup

اکنون از اطلاعات شما یک نسخه بکاپ گرفته می شود و می توانید با خیال راحت واتساپ را حذف نصب کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.